.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی کانون اصلاح و تربيت دختران در گیلان
هم اکنون دختران در بند نسوان در قسمتي جداگانه نگهداري مي‌شوند که در صورت فعاليت اين مرکز گامي مثبت در راستاي تربيت و آموزش اين قشر برداشته خواهد شد...

مديرکل زندان‌هاي استان گيلان از تلاش در جهت راه‌اندازي کانون اصلاح و تربيت دختران خبر داد و گفت: هم اکنون دختران در بند نسوان در قسمتي جداگانه نگهداري مي‌شوند که در صورت فعاليت اين مرکز گامي مثبت در راستاي تربيت و آموزش اين قشر برداشته خواهد شد.

به گزارش ايسنا- منطقه خزر، مظفر الوندي در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: کانون اصلاح و تربيت مرکزي فرهنگي است و سرانه‌هاي اين کانون در گيلان از نظر اسکان، آموزش، اشتغال و... بالاتر از سرانه‌هاي داخلي و خارجي است.

وي افزود: در گيلان تعداد افراد موجود در کانون از ورودي کمتر است و سعي ما بر اين بوده تا با ايجاد فضايي آموزشي و فني و حرفه‌يي فضاي موجود را از حالت زندان خارج کنيم.

الوندي در ادامه اظهار داشت: همکاري بسيار نزديک با مجامع بين‌المللي رسمي از جمله يونيسف، اختصاصي كردن محاکم قضايي در تمام استان‌ها و جلوگيري از بررسي جرايم اطفال در شعب عمومي و قانون دادگاه اطفال که در مجلس در حال پيگيري و بررسي است نشان از عنايت نظام به کرامت اين قشر از کودکان دارد.

وي درخصوص مددجويان کانون اصلاح و تربيت استان گيلان گفت: در مجموع 40 نفر در اين مرکز به سر مي‌برند که در حال حاضر تعدادي از آنها به مرخصي رفته و 17 نفر در کانون نگهداري مي‌شوند.

الوندي، عمده جرايم اين افراد را سرقت عنوان کرده و ضرب و جرح و اعمال منافي عفت را از ديگر موارد خلاف دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.